Tuesday 17 May 2011

Cerita tentang Dirinya...

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada Warga Malaysia,

Syukur allhamdulillah...finally da juga kelapangan tuk create this blog for the 2nd time...blog yg dulu pun dh lesap ke mana ntah..hope for this blog will more ceria than before...

Anyway, lets me introduce myself before u all overview my blog...U can cal me Diamond..why i create this blog because for my 'Kid" Boy and Honey... Why for them, because I really love them...They make  me smile every single day in my life..but now..  Allah lebih sygkan mereka..mereka pergi dahulu ...

Aku pasrah dgn kehilangan mereka...:'( ...so, My hope pada kawan2 yang sygkan kucing...kita leh sama2 leh share anything about meow...


Im look forward to seeing you on my blog and your blog..share is caring...

bye...

Wassalam.

No comments:

Post a Comment